Sonntag, 2. August 2015

pravoslavni Monah o mladim Srpkinjama

Pogledajte mlade hrišćanke danas Srpkinje po Beogradu, po Podgorici i ovim krajevima (Banja Luka). Iscepane, ogoljene, izbušene, istetovirane. Pa šta su to? To je sve ustvari reč – priđi, stavi ruku na mene, i vodi me gde hoćeš.

Da ona kaže, stani ja sam jedna fina devojka, kad je ona skroz gola, kad ona ima u pupku pirsing, kad joj se sve vidi. Danas je ta moda tesnih farmerki. Pa onda bolje da izađe gola, to je toliko priljubljeno da joj se svaki telesni nabor vidi.

I to više ustvari uopšte nije privlačno. I ja sam muškarac, meni je uvek bilo privlačnije da vidim devojku onako u haljini, pa malo da zamišljam kako je to. Nema tajne.

Zna se koga će privući takva devojka. Onoga ko je još jefitniji od nje, koji nikada neće biti dobar muž, koji nikad neće biti dobar otac, koji neće nikad biti ni dobar čovjek na poslu. Znači ona već izabira za sebe čoveka koga neće voleti, od koga će se razvesti jednog dana, gdje će biti alimentacija, frke i ludila sa decom.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen