Dienstag, 18. August 2015

poruke dobrih Bošnjana (natpisi na stećcima)

“Sa znamenjem Kneza Nenca, Velikog Kneza Bosanskog, a postavi je sin njegov Knez Muven, s' Božijom pomoćju i svojih vjernih, a s' inonom nijednom inom pomoćju, nego on sam.

"Ti koji pročitaš moj kam, možda si hodio do zvijezda. I vartio se, jer tami nema ništa do ponovo ti sam."

"Človjek možje vidjeti ono tšto nije vidio, tčuti ono tšto nije tčuo, okustiti ono tšto nije otkusio, biti tami gdi nije bio, al uvijek i svagdi, samo sebe može najti ili ne najti."

"I mnogo od moje ruke na zemlji bi, a ni ot mene niko ne bi mrtav i ubit. I da ostavih kosti u tujini, samo bi Bosnu sanjo."

“... ne plašim se ja vukova već ljudi. Da je po vukovima ovaj biljeg bi vječnost nadživio. 1377. , kad Kralj naš bješe Tvrtko”.

"Človječe, tako da nisi proklet, ne tikaj u me."

"Legoh 1094 ljeta, kad bješe suša, pa u nebu ne bješe nijedne suze za me."

“... greške koje dugo tčinih sad životom svojim zovem”

“... Probao sam jednom davno, k'o dijete, divlju jabuku i to me stalno kroz život pratilo. Dobri Bože, zašto i u smrti isto je”

“Oni koji nemaju šta da kažu obično govore. Oni koji znaju istinu šute, a ...”

“Mi ... smrznute sjene koje čutke čekaju neko proljetće koje nikako da dojde”

“Nije mi dosadno, jer nikad nisam sam. Skupljam ehoe tujdih neizgovorenih rijetči i ... a ... sklapam svoje svjetove”

“Vjetčnoj tišini zvuk nije otkrovenje vetć k'o kravi trava,samo dnevna hrana”

 “... sve taština je ... nasukačeš svoju dušu na svoje kosti”

 “... nebo je bilo u meni. Ne spoznah to dok ne padoh medju zvijezde i ...”

“Neispunjeni sni peku k'o prave rane od sjekre”

“Dubina ti bješe plića nego tvoje vjerovanje. A i te tvoje riječi o njoj ...”

“... i ne znaš koliko si izgubivši dobio”

“... ovdje se glasovi odljepljuju iz riječi i niko nikoga ništa ne razumije"

“... a naše vrijeme će opet doći

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen