Dienstag, 6. Mai 2014

Naser Orić & Milorad Pelemiš

Kos je tokom ispitivanja tvrdio da su pojedini komandanti Desetog diverzantskog odreda i Armije BiH za vrijeme rata sarađivali.

“Uvijek je postojala saradnja između Armije BiH i Desetog diverzantskog. To znam sigurno! To sam saznao kad sam bio u Armiji BiH, kada je uzela selo Pelemiš kod Kladnja. Bio sam tu i kada je srpska vojska vratila Pelemiše. Srpski vojnici koji su držali liniju nama koji smo došli iz Tuzle rezignirano su govorili kako na frontu gine vojska, dok se Milorad Mišo Pelemiš i Naser Orić sastaju u Kladnju i dogovaraju”.

Kos je takođe kazao da su prije nego što je Deseti diverzantski odred ušao u Srebrenicu svi ulazi u Srebrenicu bili razminirani.

“Mi nismo radili tu akciju, radili smo samo izviđanje. Mujo Pekar iz Srebrenice, koji je bio mjesec i po dana sa nama u odredu, pokazao nam je da je ulaz kroz tunel razminiran. Jednom sam ga upitao što ne bježi, a on je kazao – što da bježim, mene je gazda poslao da budem sa vama. Kako se u Srebrenici gazdom zvali Nasera Orića, pretpostavljam da je mislio na njega. Kada smo bili na izviđanju on nam je rekao - ‘ovde vam je izlaz iz tunela i biće razminiran’. Prema mojim saznanjima, uvijek su pripadnici Armije BiH i Desetog diverzantskog sarađivali”, kazao je Kos.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen