Dienstag, 21. April 2015

Mudžahedin tvrdi da su Bošnjaci u borbi bili kukavice

Domaća vojska je tokom našeg napada na Meščeme bila iza nas, čekajući da mi prvi probijemo hrvatsku prvu liniju, sakrivši se iza drveća. Oni su čekali da osvojimo tu kotu, da bi se onda i oni pridružili nama ili u slučaju poraza da bi krenuli u bijeg. 

Inače, domaća vojska, kao i bošnjački narod u čitavoj BiH, mislili su da su strani mudžahedini došli izdaleka da ratuju u okviru Armije BiH samo zbog toga da bi nastradali u Bosni. Zbog toga su nas uvijek gurali ispred sebe u svakom vojnom napadu u kojem smo učestvovali, da bismo mi počeli prvi udar i da bismo izazvali najžešću reakciju, odnosno kontranapad na nas, a ne na njih.

Drugačije rečeno, kada bismo mi osvojili pobjedu, ta pobjeda bi pripala njima, jer smo se mi borili na njihovoj strani i sve što smo osvojili vojnim načinom, bilo je njihovo i pod njihovom kontrolom, bilo da je to neka planina, selo ili nešto slično. Osim toga, mi smo primali metke u toku napada, a ne oni, jer smo uvijek bili na prvim udarima, a oni nedaleko iza nas, sakriveni iza drveća, što znači da je naš gubitak za njih bio kao signal i malo vremena da bježe nazad, dok ih naše grupe pokrivaju i štite od metaka tokom bijega.

Napad na selo Kao što sam naveo, zauzeli smo prvu borbenu liniju HVO-a na Meščemama. Bošnjački vojnici su tada napustili svoj položaj iza drveća i pridružili se nama, ali tek kad su se uvjerili da je teren čist i da je opasnost otklonjena.

Ali Hamad - U Mrezi Zla

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen