Donnerstag, 24. April 2014

ne vraćati zlo jer mi nismo zli ljudi


Dr. Irfan Ljubijankić (1952 - 28.05.1995)

“Pošto je naš osnovni cilj opstati, mi našem narodu moramo izboriti slobodu, ali ne po svaku cijenu, što znači da cilj ne opravdava sva sredstva. Drugim riječima to znači da trebamo uvijek misliti na osnovne moralne ljudske i etičke norme, ne vraćati zlo jer mi nismo zli ljudi, ne služiti se njihovim lošim metodama i uvijek imati na umu da sve što činimo to drugi gledaju. Ne možemo se mi danas ponašati kao zločinci, ne samo što mi to nećemo već i zato što nam to nije u genima. Naši preci su nam ostavili u amanet, ljudstvo, poštenje, humanost. Tri najviše civilizacijske vrline, u njima je razum i snaga, veća nego u maču. Zato ja danas u ovakvom na oko bezizlaznom stanju, u kakvom se momentalno nalazimo, vjerujem u budućnost BiH. Upravo zato što veliki dio našeg naroda u svojim genima nosi ove civilizacijske vrline i volju za slobodom.”
Dr. Irfan Ljubijankić

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen