Sonntag, 7. August 2016

Iran platio Hrvatskoj 30 miliona za prebacivanje oružja u Bosnu 1994

Dr. Rashid bin Issa
(bivši alžirski ministar)

U Bosni su masakrirana naša braća, a Iran bio je jedini kojih ih je naoružavao, a oni su sunije. Jedino je Iran "kupio" Hrvatsku. Kupio ju je u smislu da "mi ćemo uvesti oružje u Bosnu u vrijednosti od 100 miliona dolara, a Hrvatskoj ćemo dati naftu u vrijednosti od 30 miliona dolara."

Ja sam prisustuvao okruglom stolu u Zagrebu održanom između predsjednika iranskog parlamenta Natika Nurija i predsjednika hrvatskog parlamenta.

Meni su zaprijetili iz UNESCO-a da ću dobiti otkaz, jer sam pokrenuo određene aktivnosti u vezi Bosne. I svaki put kad sam išao u Bosnu, primao me predsjednik Izetbegović, i on mi je rekao:

"Da nije bilo Irana Bosna ne bi opstala!"

izvor:

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen