Sonntag, 19. Juli 2015

rušenje Sirije pripremljeno u Engleskoj

Bivši francuski ministar vanjskih poslova Roland Dumas je bio 2009 godine u posjeti Engleskoj:

"Ja sam se sreo sa engleskim zvaničnicima, nekih od njih, kojih su bili moji prijatelju su mi priznali, da pripremaju nešto u vezi Sirije. To je bilo u Engleskoj, ne u SAD-u. Engleska je pripremala invaziju pobunjenika u Siriju. Onda su mene pitali, da li bih ja kao bivši ministar vanjskih poslova u tome sudjelovao. Ja sam to odbio i rekao, da sam Francuz, da me to ne interesuje. To znači da je ta operacije daleko udaljeno od Sirije pripremljena."

Spiker pita žasto bih se tako nešto radilo?

"Važno je znati da je taj sirijski režim anti-izraelski nastrojen. Dakle sve se u toj regiji vrti oko tog pitanja."

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen